Archive for 13 ianuarie 2008

h1

13 secunde – start counting

ianuarie 13, 2008

1. mă trezesc

in singurătatea vizibilă

a camerei mele

doi paşi

faţa mea grea

şi uscată / se alungeşte

până la baie

parchetul pârâie scurt

 

gabi

nu e aici / să vadă

 

monotonia

cu care deschid

uşile

gesturile fireşti

şi mecanice

cu care aprind lumina

in cameră

 

 

praful

se imprăştie / pe obrajii mei

dârele

unui automobil in viteză

 

 

2. in fiecare cameră

patru pereţi + o uşă

un hol

cu lavabil nemţesc

geamuri curate

 

citesc ziarul

cu un cuţit in

stomac

 

lumina

se strecoară / filtrează

greoi

prin jaluzele

 

şi pentru că gabi

nu e aici / mă sufoc

singur

in aerul stătut de wc

 

 

 

3. sunt atât de ####

şi numai

băile reci

mă scot din stările astea

Read the rest of this entry ?